Każdy doradca serwisowy, który przyjmuje zlecenia od klienta, automatycznie wysyła powiadomienie na aplikację mobilną do technika serwisowego o nowym zleceniu, co pozwala na sprawne i szybkie rozwiązanie problemu. Technik serwisowy dokonuje nagrania i przesyła doradcy, a ten następnie podejmuje właściwie kroki, mające na celu wycenę części zamiennych oraz ocenienie kosztów naprawy.

Zwiększaj zyski

Obsługuj więcej klientów

Zdobywaj zaufanie klientów

Prestiż dla firmy

Klient niezwłocznie otrzymuje e-mail ze szczegółowym opisem usterek, wyceną części zamiennych oraz ogólnym kosztem naprawy. Oczywiście również otrzymuje nagranie wideo. Klient automatycznie ma do wyboru dwie opcję; akceptuj naprawę lub zadzwoń. Dzięki takiemu rozwiązaniu każdy klient może zaakceptować otrzymaną wycenę oraz koszty naprawy lub skonsultować się z doradcą serwisowym w celu omówienia warunków naprawy. Staramy się, aby technicy i doradcy serwisowi mieli swoje obowiązki i mogli poświęcić się im w 100%, gwarantując przy tym klientowi profesjonalną i rzetelną obsługę.

System profesjonalnie załatwi za Ciebie wszystkie formalności, a Tobie pozostaje jedynie skupienie się na innych możliwościach sprzedaży, dzięki temu zyskujesz znacznie więcej. Co więcej, system udowadnia klientowi wystąpienie usterki oraz zleca samochód do naprawy, szybciej i prościej niż kiedykolwiek

Państwowa inspekcja handlu nierzadko bywa problemem w tej branży. Z naszą inteligentną obsługą klienta – mówimy temu koniec! Dzięki takiej formie przeglądu samochodu prosto udowodnimy inspekcji, że wszelkie usterki zostały zgłaszane do klienta. Takim o to sposobem zaoszczędzamy nie tylko pieniądze, ale przede wszystkim nasze nerwy. Stres, stres i jeszcze raz stres związany z inspekcjami, teraz raz na zawsze może zostać wyeliminowany. Same korzyści – dla klienta i dla serwisu!