Funkcje systemu

Funkcje CRM

System zawiera bazę danych klientów, pojazdów, historię napraw, możliwość pobrania filmu na własny komputer, dowolną ilość stanowisk dla swoich pracowników, darmowe aktualizacje. To wszystko przy braku inwestycji w serwery, wszystkie dane są zapisywane w chmurze, po to, aby korzystanie z naszego systemu było tak wygodne, jak to tylko możliwe!

Darmowe szkolenie personelu, opieka dydaktyczna i wprowadzenie w działanie systemu.

Szybka ewidencja przyjęcia pojazdu do warsztatu
Opis i edycja usterki przed wykonaniem naprawy i po naprawie
Wydruk potwierdzenia przyjęcia pojazdu
Generowanie zleceń warsztatu
Edycja opisów usterek i napraw
Dodawania kosztów naprawy i części zamiennych
Wysyłanie maila z filmem i kosztorysem do klienta
Baza danych klientów
Baza danych pojazdów
Historia napraw
Magazyn i fakturowanie
Bez limitu ilość magazynów przypisanych do warztatu
Możliwość pobrania filmu z naprawy na własny komputer
Logo warsztatu w mailach wysłanych do klienta
Bez limitu ilość stanowisk (doradców serwisowych i techników)
2 panel konta obsługi warsztatu dla Kierownika warsztatu i doradcy serwisowego (Więcej funkcji dla panelu kierownika warsztatu)

Oszczędności

Każdy klient, który dozna takiej obsługi w serwisie samochodowym, z pewnością nie wybierze już nic innego. Zaoszczędzenie pieniędzy, zyskanie na renomie, zwiększenie wiarygodności, a przede wszystkim co najważniejsze, zyskanie nowych klientów, którzy będą wracali i polecali ten serwis samochodowy, w którym doznali czegoś, o co trudno w naszym kraju. Proste i szybkie wykrywanie wad samochodu, przesłanie filmu video na e-mail klienta w szybkim tempie, oraz zlecenie samochodu do naprawy.

Zdobywaj zaufanie klientów

System profesjonalnie załatwi za Ciebie wszystkie formalności, a Tobie pozostaje jedynie skupienie się na innych możliwościach sprzedaży, dzięki temu zyskujesz znacznie więcej. Co więcej, system udowadnia klientowi wystąpienie usterki oraz zleca samochód do naprawy, szybciej i prościej niż kiedykolwiek

Zaoszczędzenie pieniędzy, zyskanie na renomie, zwiększenie wiarygodności, a przede wszystkim co najważniejsze, zyskanie nowych klientów, którzy będą wracali i polecali ten serwis samochodowy, w którym doznali czegoś, o co trudno w naszym kraju. Proste i szybkie wykrywanie wad samochodu, przesłanie filmu video na e-mail klienta w szybkim tempie, oraz zlecenie samochodu do naprawy.