Zalety systemu

Zaufanie klienta

Inteligentna obsługa klienta

Wiarygodność usług

Zaufanie klienta

Jest jeszcze jeden, niepodważalny i ogromny plus, który niesie za sobą ten inteligentny system obsługi klienta. Takie rozwiązanie pomaga zmaksymalizować sprzedaż w sposób, który ciężko zastąpić. Nie ma konieczności zapraszana klienta na osobistą wizytę. Nie trzeba udowadniać każdemu nowemu klientowi naocznie wszystkiego, co stało się podczas serwisu samochodu. Jest to wszystko nagrane na filmie i wszystkie inne procedury są zbędne. Pomaga to zmaksymalizować sprzedaż w bardzo prosty sposób, a klient zyskuje ogromną wygodę, co znowu przekłada się na ZAUFANIE KLIENTA i wiarygodność naszych usług.

Inteligentna obsługa klienta stwarza nam pole do popisu na wielu płaszczyznach. Standardowy serwis samochodowy nie wyróżnia się niczym specjalnym i dla klientów często nie jest to „wabik marketingowy”. W końcu klient nasz Pan i to on rządzi rynkiem. Dzięki temu systemowi, każdy serwis samochodowy może zaistnieć na mediach społecznościowych i zyskać więcej ruchy z każdej strony. Jest to świetne rozwiązanie dla każdego, aby stworzyć pozytywny szum wokół swojego serwisu, co z pewnością zaowocuje w większą liczbę klientów. Własna strona internetowa i fanpage na facebook potrafią skutecznie wybić serwis samochodowy z dołka, na sam szczyt, aby zdobyć klientów. Istnieje wiele osób w naszym kraju, które pasjonują się motoryzacją i z pewnością dodatkowe smaczki z serwisów samochodowych, stałyby się popularne i chętnie oglądane. Tak naprawdę pole do popisu z tym systemem jest ogromne.

Brzmi to prosto i jest naprawdę proste! Inteligentna obsługa klienta w Twoim serwisie samochodowym przyniesie Ci same korzyści – zwiększenie sprzedaży, zaufanie klienta, wiarygodność.

Inteligentna obsługa klienta to coś więcej. Coś, co pozwoli na wybicie się ponad konkurencję i stworzenie miejsca wyjątkowego. Wyjątkowego serwisu samochodowego, który będzie nie tylko miejscem godnym polecenia, ale także polecanym. Każdy klient, który dozna takiej obsługi w serwisie samochodowym, z pewnością nie wybierze już nic innego. Zaoszczędzenie pieniędzy, zyskanie na renomie, zwiększenie wiarygodności, a przede wszystkim co najważniejsze, zyskanie nowych klientów, którzy będą wracali i polecali ten serwis samochodowy, w którym doznali czegoś, o co trudno w naszym kraju. Proste i szybkie wykrywanie wad samochodu, przesłanie filmu video na e-mail klienta w szybkim tempie, oraz zlecenie samochodu do naprawy. 

Usługa ta to nie tylko wygoda, ale także ogromna wiarygodność i zaufanie klienta. Innowacja, która spowoduje wzrost profesjonalizmu serwisu oraz zachęci klientów do skorzystania z tak złożonego i zarazem prostego procesu zdiagnozowania problemów z samochodem. Stworzony obraz wideo pozbawia jakichkolwiek wątpliwości. Inteligentna obsługa klienta to potężna i skuteczna metoda na podniesienie jakości swojego serwisu samochodowego, pozyskanie nowych klientów i stworzenie przewagi nad konkurencją. Zrób krok do przodu i postaw na niezawodną jakość, która przyniesie Ci same korzyści!

Nagranie z serwisu

W końcu to nagranie wideo z serwisu samochodowego! Klient, jak i każdy przeciętny Kowalski chciałby w końcu zobaczyć, jak to się odbywa.

Zwiększysz sprzedaż części samochodowych, a klient zyskuje profesjonalną, rzadko spotykaną obsługę, a Ty zarabiasz – rozwiązanie idealnie, prawda?