Zalety systemu

Zalety działania systemu


Zaoszczędzenie pieniędzy, zyskanie na renomie, zwiększenie wiarygodności, a przede wszystkim co najważniejsze, zyskanie nowych klientów, którzy będą wracali i polecali ten serwis samochodowy, w którym doznali czegoś, o co trudno w naszym kraju. Proste i szybkie wykrywanie wad samochodu, przesłanie filmu video na e-mail klienta w szybkim tempie, oraz zlecenie samochodu do naprawy.

Bardzo uproszczony proces wysyłania prezentacji wideo do klienta pozwoli na ograniczenie czasu spędzanego na wypełnianiu wszelkich formalności. Prosta procedura wyrażania zgody przez klienta wyeliminuje wszelkie problemy związane z niedomówieniem wszelkich warunków współpracy. Koniec z problemami typu; klient nie widział, klient nie wiedział, klient nie znał się

Klient niezwłocznie otrzymuje e-mail ze szczegółowym opisem usterek, wyceną części zamiennych oraz ogólnym kosztem naprawy. Oczywiście również otrzymuje nagranie wideo. Klient automatycznie ma do wyboru dwie opcję; akceptuj naprawę lub zadzwoń. Dzięki takiemu rozwiązaniu każdy klient może zaakceptować otrzymaną wycenę oraz koszty naprawy lub skonsultować się z doradcą serwisowym w celu omówienia warunków naprawy. Staramy się, aby technicy i doradcy serwisowi mieli swoje obowiązki i mogli poświęcić się im w 100%, gwarantując przy tym klientowi profesjonalną i rzetelną obsługę.

System profesjonalnie załatwi za Ciebie wszystkie formalności, a Tobie pozostaje jedynie skupienie się na innych możliwościach sprzedaży, dzięki temu zyskujesz znacznie więcej. Co więcej, system udowadnia klientowi wystąpienie usterki oraz zleca samochód do naprawy, szybciej i prościej niż kiedykolwiek

Usługa sms

Usługa sms jest stworzona po to, aby klient otrzymywał wszelkie niezbędne informacje o procesie serwisowania. System wysyła sms o zaplanowanej naprawie w danym warsztacie, informuje o otrzymanym mailu, na którym jest film, oględziny i wycena pojazdu w danym warsztacie. Następnie po zakończeniu wszelkich działań mających na celu eliminację usterek – klient otrzymuje smsa o planowej naprawie pojazdu, zakończonej naprawie i możliwości odebrania swojego pojazdu.

Komunikacja z klientem jeszcze nigdy nie była tak prosta!

Przypomnienia

Kolejnym aspektem, który przemawia za profesjonalizmem warsztatu oraz zachęca klienta do wyboru jego usług, to coś, co ten warsztat wyróżnia! Z naszym profesjonalnym systemem dla warsztatów samochodowych Twój klient zapamięta Cie raz na zawsze! Zaimplementowane rozwiązanie w postaci powiadomień to idealne uwieńczenie kompletnego oprogramowania. Można tworzyć usługę powiadomień według własnych preferencji. Doradca serwisowy i klient otrzymuje powiadomienia w formie email i sms o kończącym się terminie ważności badania technicznego, aby mógł się skontaktować z klientem i umówić na oględziny oraz ewentualne naprawy!